Totalul afișărilor de pagină

duminică, 24 aprilie 2011

Masaj eroic

De la un timp ori de cate ori parchez intr-o zona centrala, gasesc in stergatoare sau in geamurile laterale tot felul de carti de vizita. Si pe masura ce le descopar vigilent de la distanta, prezentul incepe sa mi se deruleze in slow-motion iar mintea mea incepe imediat sa emita judecati spre elucidarea misterului.

Initial, m-am gandit ca mi-am lasat masina pe locul de parcare impartit de mai multi proprietari care, dupa ce s-au sunat intre ei si s-au sfatuit in prealabil, au cautat sa ma dojeneasca in grup, pe rand, lasandu-mi pestrite biletele de ”amor”. Parca si vedeam “clerul batranesc” strans in semicerc in fata masinii mele, tragand strengareste la sorti pentru a desemna cine face deschiderea oficiala si apoi intrecandu-se in antreuri care mai de care impopotonate de expresii originale de repros.

....CONTINUAREA IN CARTE
http://mugetarileluifrantz.ro/

Un comentariu: