Totalul afișărilor de pagină

joi, 13 octombrie 2011

La lupta

Un taranete umflat nu atat cu muschi cat cu grasime multa, isi arata muschii la unul garbovit : - Spune-mi un motiv bun pentru care nu ar trebui sa te lovesc ! - Aaa… pai, sunt un om bun !! - Si ? - Si eu nu te-as lovi ! Plus ca am vazut ca pe unele covoare le bat…ce barbarie !! In Cluj, un Logan i-a taiat calea taximetristului in a carui masina ma aflam. I-am urmarit reactiile. Fata lui obosita era tot atit de sensibila la semnale ca si o bufnita si la fel de nemiloasa. A deschis nervos geamul dand la manivela si i-a strigat patimas neinfranatului: „fir-ai tu sa fi, sa mi-o rozi !” Apoi a afisat un aer de capitan de vapor multumit, ce tocmai a facut fata atacului unor pirati. Ciudat, pensionarul care parca plutea s-a miscat cam rapid pentru un ardelean, renumiti pentru faptul ca sunt lenti! In continuare am facut eu niscaiva cercetari prin oras si o mica statistica in urma careia am concluzionat : ardelenii, acesti oameni deosebit de primitori si de puri sufleteste nu au nici macar discutii unde “plm” e folosita pe post de virgula, darmite cu trimitere la exercitiile de la orele de sport de la care iti placea sa chiulesti in copilarie !!! Imediat mi-am dat seama de un lucru : Clujul, acest oras neverosimil de frumos si plin de oameni paşnici este orasul potrivit pentru a-ti intemeia o familie. Si nu e asa departe Bucurestiul de el : 1h de avion, 6h de masina, 9h de tren sau 18 h cu balonul daca te incearca vreun gand. .........CONTINUAREA IN CARTE
http://mugetarileluifrantz.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu